مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:352022-12-26سياسي

حساب افراد معاند از دانشجویانی که اسیر جو حاکم شدند، جداست


حساب افرادی که معاند هستند و آگاهانه در مسیر نقشه های شوم دشمنان این سرزمین گام برداشته اند، از دانشجویانی که ابراز پشیمانی کرده و اسیر جو حاکم یا فریب فضای مجازی شدند، - ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد کفت: حساب افرادی که معاند هستند و آگاهانه در مسیر نقشه های شوم دشمنان این سرزمین گام برداشته اند، از دانشجویانی که ابراز پشیمانی کرده و اسیر جو حاکم یا فریب فضای مجازی شدند، جداست.

غلامعلی دهشیری در دیدار با تعدادی از دانشجویان دستگیر شده حوادث اخیر و خانواده آنان،گفت: دستگاه قضایی استان با استفاده از رأفت اسلامی و ایجاد زمینه تخفیف مجازات و با هدف اصلاح و بازدارندگی بیشتر، فرصتی را ایجاد کرد تا دانشجویان و خانواده آنان در یک فضای معنوی و غیر قضایی بتوانند مشکلات و درخواست های خود را با مدیران ارشد قضایی استان یزد مطرح نمایند.

وی دانشجویان را امید آینده کشور دانست و گفت: برای ساختن ایرانی آباد و تضمین آینده ای روشن و تعالی بخش، باید همه ارکان کشور به ویژه ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشگاهی کشور در میدان عمل قرار گیرند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه گفت: هر کشور و حاکمیت در مقابل اخلال در نظم و آسیب به زیر ساخت های عمومی و ایجاد جو روانی آسیب رسان موضع می گیرد و برای هر یک از این اعمال خلاف قانون نیز مجازات هایی تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب افراد معاند از دانشجویانی که اسیر جو حاکم شدند، جداست

حساب افراد معاند از دانشجویانی که اسیر جو حاکم شدند، جداست