مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 10:002022-12-26اقتصادي

رشد 56 درصدی درآمد شهرداری تهران در 8 ماهه سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف اله فروزنده از روند افزایشی ثبت هزینه در شهرداری تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: - معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از افزایش 56 درصدی درآمد های شهرداری تهران در 8 ماهه سال 1401 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، لطف اله فروزنده از روند افزایشی ثبت هزینه در شهرداری تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: شهرداری تهران در 8 ماهه امسال 26 هزار و 600 میلیارد تومان در خصوص منابع نقد و غیر نقد درآمد داشته است.

وی با اشاره به سیر صعودی افزایش درآمد شهرداری تهران افزود: همچنین درآمد شهرداری تهران، به طور کلی 56 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که 4 هزار میلیارد تومان آن، به آبان ماه امسال اختصاص دارد.

فروزنده با اشاره به آمار ثبت هزینه در شهرداری تهران عنوان کرد: شهرداری تهران در 8 ماهه سال جاری 11 هزار و 200 میلیارد تومان ثبت هزینه داشته که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 در صد افزایش داشته است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: بیشترین آمار ثبت هزینه رقم 2 هزار و 800 میلیارد تومان است که مربوط به آبان ماه امسال می باشد.

این رقم در مقایسه با سال های گذشته به عنوان یک رکورد برای شهرداری تهران تلقی می شود که در گزارش مقایسه ای درآمد شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 56 درصدی درآمد شهرداری تهران در 8 ماهه سال جاری

رشد 56 درصدی درآمد شهرداری تهران در 8 ماهه سال جاری