مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:052022-12-26سياسي

دادستان کل کشور: نظارت از دادسراها به طور مستمر انجام می شود


دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب تهران با مسئولان و کارمندان این مجموعه قضایی دیدار و از نزدیک در جریان امور قضایی در حال انجام قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، صبح امروز دوشنبه 5 دی حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب تهران از این مکان قضایی بازدید کرد و از نزدیک با بررسی برخی از پرونده ها در جریان جزییات موارد قرار گرفت.

وی با حضور در شعب مختلف دادسرای عمومی و انقلاب تهران با کارکنان قضایی از جمله بازپرس ها، قضات و معاونان ستادی دادسرای تهران دیدار کرد و در خصوص برخی از پرونده های متشکله در شعب و نحوه بررسی آن ها موارد را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع رسیدگی به پرونده های قضایی تاکید کرد.

دادستان کل کشور با بررسی برخی از پرونده های قدیمی در شعب دادسرای عمومی و انقلاب تهران که تاکنون رسیدگی به آن ها به طول انجامیده است، بر حل و فصل هر چه سریع تر این پرونده ها و اطاله دادرسی تاکید کرد.

وی در خصوص برخی پرونده ها و روند تشکیل آن ها مواردی را به قضات شعب دادسرای عمومی و انقلاب تهران، تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید، بیان کرد: یکی از وظایف و تکالیف قانونی که به دادستانی کل کشور تعیین شده، نظارت بر دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: نظارت از دادسراها به طور مستمر انجام می شود

دادستان کل کشور: نظارت از دادسراها به طور مستمر انجام می شود