مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:452022-12-26سياسي

مردم ورامین با مظاهر علنی فساد مانند گذشته با آگاهی هر چه تمام تر برخورد کنند


در جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی از اصناف ورامینی نیز انتظار می رود که با مظاهر علنی فساد خصوصاً بحث حجاب مانند گذشته با آگاهی هر چه تمامتر برخورد کنند تا این فتنه نیز باعث یأس دشمنان از همراهی جریانات مختلف گردد.

- ایسنا/تهران فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت: در جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی از اصناف ورامینی نیز انتظار می رود که با مظاهر علنی فساد خصوصاً بحث حجاب مانند گذشته با آگاهی هر چه تمامتر برخورد کنند تا این فتنه نیز باعث یأس دشمنان از همراهی جریانات مختلف گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت ایام الله هفته بصیرت به همت اتاق اصناف شهرستان ورامین صبح دوشنبه 5 دی ماه در سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رؤسای اتحادیه های اصناف ورامین برگزار شد، سرهنگ مهدی امینی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) ورامین طی سخنانی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) در دفاع از ولی فقیه اقدامات ماندگاری را انجام داد که ما با مطالعه و الگوگیری از ایشان می توانیم سرباز خوبی در راه دفاع و حفظ ولایت فقیه باشیم.

وی با اشاره به ایام الله هفته بصیرت افزود: ما در سال 88 اتفاقاتی را شاهد بودیم که اهداف دشمن را در براندازی نظام اسلامی مشهود بود ، هدف امام خمینی(ره) در ایجاد انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ورامین با مظاهر علنی فساد مانند گذشته با آگاهی هر چه تمام تر برخورد کنند

مردم ورامین با مظاهر علنی فساد مانند گذشته با آگاهی هر چه تمام تر برخورد کنند