مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:402022-12-26بين الملل

وزیر دفاع یمن: برای پاسخ به هرگونه تجاوز از سوی ائتلاف و مزدورانش آماده ایم


وزیر دفاع دولت صنعا بر آمادگی نیروهای مسلح یمن برای برخورد قاطع با هرگونه عملیات خصمانه از سوی ائتلاف متجاوز عربی یا مزدوران آن تاکید کرد.

- وزیر دفاع دولت صنعا بر آمادگی نیروهای مسلح یمن برای برخورد قاطع با هرگونه عملیات خصمانه از سوی ائتلاف متجاوز عربی یا مزدوران آن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، محمد العاطفی، وزیر دفاع دولت صنعا گفت، متجاوزان هم اکنون در حال رو به راه کردن اوضاع خود و زمینه چینی برای تداوم تجاوزات و تثبیت حضور خود در استان ها، مناطق و جزایر تحت اشغال عربستان و امارات هستند.

وی تصریح کرد، ارتش یمن از توانایی کاملی برای استفاده از ظرفیت های مهلک خود در رویارویی با متجاوزان و هدف قرار دادن عمق جغرافیایی کشورهای متجاوز و تاسیسات حیاتی و حساس برخوردار است.

همچنین، جلال الرویشان، معاون امنیت و دفاع نخست وزیر دولت صنعا در اظهاراتی عنوان داشت، مواضع صنعا برای آغاز هر گفت وگوی سیاسی که منجر به تحقق صلح عادلانه، فراگیر و شرافتمندانه برای همه مردم یمن می شود شفاف و آشکار است.

الرویشان تصریح کرد، خواسته های صنعا اساسا بر مطالبات مشروع ملت یمن یعنی پرداخت حقوق کارکنان از درآمدهای نفتی و گازی، گشایش فرودگاه صنعا، لغو محاصره بندر حدیده و پایان دادن به حضور بیگانه در خاک یمن متکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن: برای پاسخ به هرگونه تجاوز از سوی ائتلاف و مزدورانش آماده ایم

وزیر دفاع یمن: برای پاسخ به هرگونه تجاوز از سوی ائتلاف و مزدورانش آماده ایم