مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:402022-12-26اقتصادي

سهم ایران از گردشگران ژانویه؛ هیچ!


به گفته رییس جامعه هتلداران یزد شرایط شکل گرفته باعث شده هتلداران نتوانند سختگیری های گذشته را درباره تورها داشته باشند.

او می افزاید: متاسفانه ما برای اینکه بتوانیم مشتریان خود را نگه داریم ناچاریم شرایط را برای آن ها سهل بگیریم و رفتاری که در گذشته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ دنیای اقتصاد نوشت: تعطیلات سال نو میلادی از راه رسیده و بسیاری از مردم در سراسر جهان این روزها به مقاصدی که ماه ها پیش رزرو کرده بودند، سفر کرده اند.

ایران هم یکی از گزینه های سفر اروپایی ها بود و گروهی از آن ها در نظر داشتند به شهرهای گردشگرپذیر و تاریخی کشورمان نظیر یزد و کرمان سفر کنند.

این در حالی است که به گفته روسای جامعه هتلداران یزد و کرمان هر دو استان با کاهش قابل توجه توریست خارجی و داخلی مواجه هستند و بخش قابل توجه تورهای رزرو شده هم لغو شده اند.

سهم ایران از گردشگران ژانویه؛ هیچ! سیدامیر ناصرالدین طباطبایی، رییس جامعه هتلداران یزد در این باره می گوید: عمده تورهایی که برای ژانویه و سال نو میلادی قرار بود در یزد برگزار شود لغو شده است.

او نرخ 80 درصد را برای لغو این تورها عنوان کرده و دربارهای تورهایی که همچنان پابرجا هستند توضیح می دهد: در حد چند تور همچنان لغو نشده که ممکن است آن ها هم در لحظه آخر وارد ایران نشوند کما اینکه در روزهای اخیر شاهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ایران از گردشگران ژانویه؛ هیچ!

سهم ایران از گردشگران ژانویه؛ هیچ!