مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:502022-12-26ورزشي

اصفهان مهیای عزای فاطمی(س) می شود


مراسم عزاداری حضرت زهرا(س)، تشییع شهدای گمنام، اجرای پرده خوانی مذهبی و مسابقه کتاب خوانی ازجمله برنامه هایی است که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده است.

- ایسنا/اصفهان مراسم عزاداری حضرت زهرا(س)، تشییع شهدای گمنام، اجرای پرده خوانی مذهبی و مسابقه کتاب خوانی ازجمله برنامه هایی است که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) تدارک دیده است.

در آستانه سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه های مختلفی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در مناطق 15گانه شهر اصفهان برگزار می شود.

ازجمله این برنامه ها مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) و استقبال از شهدای گمنام است که با سخنرانی حجت الاسلام گرجی روز دوشنبه 5 دی ماه از ساعت 13 و 30 دقیقه در هنرسرای خورشید برگزار می شود.

عمری است دخیلم به ضریحی که نداری عنوان برنامه دیگری است که از 3 تا 13 دی ماه در قالب اجرای پرده خوانی مذهبی در مساجد محلات منطقه 8 برگزار می شود.

مسجد موسی بن جعفر(ع)، مهدیه و مسجد صاحب الزمان(عج)، حسینیه و مسجد بیت العباس(ع)، مسجد حضرت زینب(س)، مسجد جامع، مسجد لیله القدر و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ازجمله مساجدی است که میزبان برگزاری این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان مهیای عزای فاطمی(س) می شود

اصفهان مهیای عزای فاطمی(س) می شود