مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:202022-12-26سياسي

آخرین وضعیت کلاهبرداری صندوق سپرده گذاری در بهمیی


درپی بروز مشکل در شرکت تجارت گستران سرمایه پویش در شهرستان بهمیی و ازدحام سرمایه گذاران در مقابل دفتر کار این شرکت سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات و شایعات در این زمینه پاسخ داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد درپی بروز مشکل در شرکت تجارت گستران سرمایه پویش در شهرستان بهمیی و ازدحام سرمایه گذاران در مقابل دفتر کار این شرکت سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به برخی ابهامات و شایعات در این زمینه پاسخ داد.

وی در این باره گفت: همان طور که مردم عزیز استان استحضار دارند و شاید در این چند روز خبرهایی را از فضای مجازی و رسانه ها شنیده و دنبال کرده باشند با وجود هشدار همیشگی مسئولان کشوری و استانی در خصوص منع سرمایه گذاری در صندوق های خانگی، در مؤسسات فاقد مجوز، متأسفانه خبری واصل شد که در شهرستان بهمیی، یکی از شهرستان های استان کهگیلویه وبویر احمد، فردی با هویت معلوم، اقدام به جذب سرمایه های مردم کرده است.

ملک حسینی افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد این فرد و دفترش فاقد هرگونه مجوز رسمی هستند و متأسفانه به دلیل اینکه این موضوع در یک شهرستان نسبتا کوچک اتفاق افتاده بود، و به دلیل شناخت های خانوادگی قومی و قبیله ای که مردم عزیز این شهرستان از یکدیگر داشتند، خیلی سریع اعتمادی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کلاهبرداری صندوق سپرده گذاری در بهمیی

آخرین وضعیت کلاهبرداری صندوق سپرده گذاری در بهمیی