مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:502022-12-26اقتصادي

393 هزار هکتار سهمیه ابلاغی الگوی کشت پاییزه در خوزستان ابلاغ شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با تلاش صورت گرفته توسط کشاورزان استان 393 هزار هکتار سهمیه ابلاغی الگوی کشت پاییزه توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رحمت الله پریچهر ظهر امروز دوشنبه در همایش کشاورزی قراردادی که با حضور 95 رییس مرکز جهاد کشاورزی استان خوزستان برگزار شد، بیان کرد: کشاورزی قراردادی به عنوان یکی از عوامل زمینه ساز اجرای الگوی کشت است و همه سطوح هر مرکز باید به عنوان سهمیه مرکز به طور کامل تحت پوشش کشاورزی قراردادی قرار گیرد.

وی افزود: خوزستان یکی از استان های تأمین کننده و تأثیرگذار در تولید گندم است و باید تلاش کنیم تا خیال کشاورز را از بخش آخر کار که موضوع بازار و فروش محصول است با اجرای کشاورزی قراردادی آسوده کنیم.

پریچهر در ادامه مراکز جهاد کشاورزی را به عنوان مهمترین بخش در ارتباط مستقیم و انتقال دانش به کشاورزان دانست و اظهار کرد: ارتباط با مراکز جهاد کشاورزی از تأکیدات بنده بوده تا بتوانیم مسائل و چالش های پیش رو را به صورت رودررو با یکدیگر در میان بگذاریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: با تلاش صورت گرفته توسط کشاورزان استان 393 هزار هکتار سهمیه ابلاغی الگوی کشت پاییزه توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

393 هزار هکتار سهمیه ابلاغی الگوی کشت پاییزه در خوزستان ابلاغ شد

393 هزار هکتار سهمیه ابلاغی الگوی کشت پاییزه در خوزستان ابلاغ شد