مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:002022-12-26سياسي

حضور شهدای گمنام در 4 دانشگاه شهر همدان


در آستانه سالروز شهادت دخت مکرم نبی اکرم(ص) دانشگاه های پیام نور استان همدان، بوعلی سینا، صنعتی و مؤسسه زینب کبری(س) میزبان شهید گمنام بودند.

- ایسنا/همدان در آستانه سالروز شهادت دخت مکرم نبی اکرم(ص) دانشگاه های پیام نور استان همدان، بوعلی سینا، صنعتی و مؤسسه زینب کبری(س) میزبان شهید گمنام بودند.

دانشگاه پیام نور با حضور پربرکت شهید 20 ساله ای از عملیات والفجر 4 و دانشگاه بوعلی سینا با حضور شهید 20 ساله دیگری که در تک دشمن به شهادت رسیده بود، عطرآگین شدند و دانشگاهیان و دانشجویان با حضور در این مراسم معنوی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور همدان در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد سردار دل ها گفت: خون حاج قاسم بیشتر از خود حاج قاسم اثر می کند.

حجت الاسلام مهدی جوادی افزود: شهید سلیمانی جملات تاریخی خود مانند ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم را در جمع مردم همدان بیان کرد و این یادگاری از سفر به همدان به جا ماند.

حاج قاسم به تنهایی برای مبارزه با آمریکا بس است.

جوادی همچنین با اشاره به پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله ای که در دانشگاه حضور داشت، اظهار کرد: در بانه جایی هست که هفت شهید آنجا آرمیده اند، در صورت هر کدام از این عزیزان حدود 100 گلوله خالی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شهدای گمنام در 4 دانشگاه شهر همدان

حضور شهدای گمنام در 4 دانشگاه شهر همدان