مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:252022-12-26سياسي

اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه برگزار می شود


اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) با حضور 110 نخبه از 60 ملیت و بیش از هزار تن از استاد، پژوهشگر و محقق دانشگاهی و حوزوی در حرم رضوی برگزار می شود.

- اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) با حضور 110 نخبه از 60 ملیت و بیش از هزار تن از استاد، پژوهشگر و محقق دانشگاهی و حوزوی در حرم رضوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر در نشست خبری اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه با عنوان پیراهن معظم سید الشهدا پرچم قیام قائم (عج) که در محل همین مجمع برگزار شد با طرح این پرسش مبنی بر اینکه چه باید کرد تا پیام عاشورا در اقصی نقاط جهان شنیده شود، اظهار داشت: با تحقیقات صورت گرفته تا کنون 3 هزار نماد مورد بررسی قرار گرفته که در بین نمادهای ملل و نحل ه های مختلف نمادی که از مسیحیت در جهان وجود دارد بی مثال است.

وی افزود: مسیحیان با یک صلیب مذهب و دین خود را به جهانیان معرفی می کنند حال این سوال مطرح می شود که در مکتب حقه اسلام که قلب تپنده آن عاشورا است چه نمادی وجود دارد؟ هر مکتبی که نماد نداشته باشد منفعل است.

درست است که روضه خوانی و مقاتل خوانی وجود دارد این موارد تا حدی توانسته مرزها را در نوردد اما نیازمند نمادی هستیم تا به عنوان اسلام اهل بیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه برگزار می شود

اجلاس بین المللی نخبگان منابر شیعه برگزار می شود