مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:552022-12-26پزشكي

سرطان پستان، بالاترین شیوع در خراسان شمالی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اکنون 2 هزار و 496 بیمار سرطانی در استان ثبت و شناسایی شده اند، گفت: این بیماران خدمات درمانی مناسب را در قطب درمان سرطان استان (بیمارستان امام علی (ع) ) به صورت کاملا رایگان دریافت می کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اکنون 2 هزار و 496 بیمار سرطانی در استان ثبت و شناسایی شده اند، گفت: این بیماران خدمات درمانی مناسب را در قطب درمان سرطان استان (بیمارستان امام علی (ع) ) به صورت کاملا رایگان دریافت می کنند.

دکتر علی عفتی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سرطان پستان بالاترین شیوع در استان را دارد و اکنون 450 نفر از این بیماران شناسایی شده اند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی با بیان این که پس از سرطان پستان، سرطان خون با 275 مورد در جایگاه دوم ابتلا در استان قرار دارد، اضافه کرد: سرطان های مری، روده، پروستات و دیگر سرطان ها به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه مبتلایان شناسایی شده سرطان خدمات رایگان درمانی دریافت می کنند، عنوان کرد: خدمات شیمی درمانی، پرتو درمانی و خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان امام علی(ع) به صورت رایگان به این بیماران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان پستان، بالاترین شیوع در خراسان شمالی

سرطان پستان، بالاترین شیوع در خراسان شمالی