مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 15:352022-12-26سياسي

حضرت زهرا (س) الگوی کامل ولایتمداری است


امام جمعه تربت حیدریه از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است.

- تربت حیدریه - امام جمعه تربت حیدریه از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه ای ارزشمند برای زنان و مردان جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است.

حجت الاسلام سید محمد معلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: حضرت فاطمه (س) نزد مسلمانان، برترین و والامقام ترین بانوی جهان و برگزیده زنان عصر خویش بود که مقامش تنها محدود به عصر حیات آن بزرگوار نبوده و در تمامی اعصار جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه (س) و سبک زندگی ایشان است، افزود: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت آن حضرت است.

حجت الاسلام سید محمد معلمی تاکید کرد: ایام شهادت حضرت زهرا (س) بهترین فرصت برای شناخته شدن است چون که وجود مقدس حضرت زهرا (س) به میدان آمد که دشمن را بشناساند و اگر در آن زمان پیغمبر می گفتند مردم پشت سرما جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) الگوی کامل ولایتمداری است

حضرت زهرا (س) الگوی کامل ولایتمداری است