مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 18:512022-12-26سياسي

تعامل و همکاری هلال احمر و کمیته امداد استان بوشهر افزایش می یابد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: باید با تمام توان و امکانات و تعامل بیشتر خدمات خوب ارائه دهیم که در آینده با کمک هلال احمر این اتفاقات خوب بیشتر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا میری عصر دوشنبه در نشست با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از فعالیت های خیرخواهانه جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و گفت: هلال احمر را نزدیک ترین ارگان فعالیتی با توجه به فعالیتش، به کمیته امداد می دانیم و این تبادل تجربه و هم افزایی بین کمیته امداد با هلال احمر مطمئناً به خدمت رسانی مطلوب منجر خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد اما خمینی (ره) استان بوشهر ادامه داد: در این شرایط نامطلوب اقتصادی باید با تمام توان و امکانات و تعامل و هم افزایی بیشتر خدمات خوب و در خور ارائه دهیم.

وی ادامه داد: این منفعت مستقیماً به مردم برگردد و این رسالت نهایی هر دو سازمان است که بحمدالله شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در آینده نزدیک با کمک هلال احمر این اتفاقات خوب بیشتر خواهد شد.

در ادامه این نشست هر یک از حوزه های دو دستگاه اجرایی به بیان فعالیت های خود پرداختند و همچنین مقرر شد تفاهم نامه ای بین دو دستگاه پس از تنظیم و تدوین در آینده ای نزدیک به امضا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و همکاری هلال احمر و کمیته امداد استان بوشهر افزایش می یابد

تعامل و همکاری هلال احمر و کمیته امداد استان بوشهر افزایش می یابد