مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 19:452022-12-26سياسي

رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است


رییس شورای اسلامی شهر منجیل با بیان اینکه رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است، گفت: چند صدایی نیز بین اعضای شورا وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد طاهری بعد ازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به برخی شایعه پردازی ها در خصوص برداشت رسوبات جزیره منجیل، اظهار کرد: رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است.

وی با بیان اینکه احیای جزیره دغدغه مدیریت شهری منجیل است، افزود: ساماندهی جزیره منجیل پیچیدگی اداری دارد که باید حل شود و در این راستا جلسات مستمری با مسئولان استانی تشکیل شده و حتی با سرمایه گذار توانمندی صحبت های اولیه صورت گرفته است.

معادن هیچ منافعی برای منجیل ندارد رییس شورای اسلامی شهر منجیل، احداث ایستگاه راه آهن را مطالب جدی شهروندان منجیل دانست و بیان کرد: این پروژه به دلیل چالش های اعتباری بلاتکلیف رها شده است.

طاهری با بیان اینکه معادن هیچ منافعی برای منجیل ندارد، گفت: یکی از دغدغه های شهرک ایثارگران تردد خودروهای سنگین از داخل شهرک بود که با احداث 2 کیلومتر راه دسترسی این مسئله حل شد.

وی با تاکید بر لحاظ 5 درصد سود معادن برای عمران و آبادانی شهر، افزود: معدنی که منابع شهر را استخراج می کند باید منافعش در راه عمران شهری هزینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است

رسوب برداری از پشت سد منجیل شایعه است