مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 20:202022-12-26ورزشي

کوهیان: امکانات لازم از لحاظ بازیکن برای رقابت در غرب آسیا را نداریم


سعی می کنیم در دیدار غرب آسیا به گونه ای عمل کنیم که تا پایان دیدار دوام لازم را داشته باشیم اما این را نمی توان نادیده گرفت که تیم ما هنوز آمادگی و امکانات لازم از لحاظ بازیکن برای رقابت در غرب آسیا را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن بعد از بازی تیمش در لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بازگشت از بازی های آسیایی در لبنان، خستگی در بدن بازیکنان بود، تعویض زیادی انجام دادیم زیرا سعی داشتیم به بازیکنان اصلی استراحت داده و آن ها را برای دیدار آسیایی آخر هفته حفظ کنیم، هماهنگی بازیکنان در زمین خوب بود و نمایش خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: بازی دادن به بازیکنان جوان در کوارتر پایانی اتفاق مثبتی است چون در هماهنگی بین این بازیکنان جوان و یاران باتجربه تیم نقش بسزایی دارد و نسبت به قبل تیم ما هماهنگی خیلی بیشتری پیدا کرده است.

کوهیان در مورد خروج امیرعلی قلی زاده از زمین و ترک ورزشگاه توسط او گفت: این بازیکن از ناحیه کشاله دچار مصدومیت بود و به اصرار خودش او را در ابتدا به میدان فرستادیم اما برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تصمیم گرفتم او را تعویض کنم و به وی استراحت بدهیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در مورد مسابقات غرب آسیا خاطرنشان کرد: رقابت های سختی است، اگر شرایط ما به گونه ای دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهیان: امکانات لازم از لحاظ بازیکن برای رقابت در غرب آسیا را نداریم

کوهیان: امکانات لازم از لحاظ بازیکن برای رقابت در غرب آسیا را نداریم