مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:052022-12-27سياسي

ولایتمداری انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به خصوصیات ولایت پذیری گفت: داشتن محبت و معرفت و اطاعت از مقام ولایت انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند.

- رشت- دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به خصوصیات ولایت پذیری گفت: داشتن محبت و معرفت و اطاعت از مقام ولایت انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع لوشان با اشاره به اینکه شهدا همواره زنده و ناظر بر اعمال ما هستند گفت: در عالم معنا، شهدا میزبان ما هستند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه بزرگترین درس حضرت زهرا به ما، ولایتمداری است افزود: حضرت زهرا علاوه بر اینکه یک زن نمونه و کامل بود، برای امت اسلامی نیز نمونه یک الگوی بی نظیر به ویژه در ولایتمداری است.

وی با بیان اینکه حضرت صدیقه کبری (س) در شرایط سختی زندگی کرد ادامه داد: بانوی بزرگ جهان اسلام فرزندان خود را با کمترین امکانات به بهترین نحو تربیت کرد.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه هر مسلمان و مؤمنی می تواند برای سعادتمندی خود از زندگی حضرت زهرا الگو بگیرد بیان کرد: ایشان نه تنها برای بانوان بلکه برای همه انسان ها الگویی کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند

ولایتمداری انسان را در برابر سختی ها مقاوم می کند