مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:402022-12-27سياسي

روایت هایی از خیانت منافقین در دفاع مقدس


مواجهه نیروهای تک ور ایرانی با تروریست های مجاهدین خلق در خط مقدم نبرد، آن هم دوش به دوش ارتش بعث، صرفاً می توانست نشان دهنده عمق فرو غلتیدن عناصر آن فرقه مدعی مجاهدت برای خلق قهرمان ایران، - به ورطه وطن فروشی آشکار باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید برای خیلی ها این تصور وجود داشته باشند که دایره ظلم و ستم، خیانت، خشونت و آدمکشی منافقین نسبت به هم وطنان خود در سال های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی و مشخصاً اوایل دهه 60، به کشت و کشتار، ناامنی، آشوب و.

در محدوده شهرها و کوچه های این مرزوبوم اسلامی منتهی می شد اما در همان سال ها و در جبهه های جنگ، بودند منافقینی که با دستور روسای سازمان خبیث خود به خدمت ارتش بعثی صدام درآمده و بعضاً هم وطنان رزمنده خود را به شکل ناجوانمردانه که جزء مرام این سازمان تروریستی است، به شهادت می رساندند.

در ادامه بخشی از روایات رزمندگان و فرماندهان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در جریان عملیات والفجر 4 که مربوط به شیوه های خباثت آمیز و ناجوانمردانه اعضای گروهک تروریستی منافقین علیه رزمندگان اسلام است را مرور می کنیم.

در شرایطی که فرزندان بسیجی، سپاهی و ارتشی ملت ایران در آن شب پرماجرا (28 آبان 1362 و در جریان عملیات والفجر 4)، با تمام توان تلاش می کردند تا ضمن درهم شکستن مقاومت نیروهای دشمن، هرچه سریع تر اهداف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هایی از خیانت منافقین در دفاع مقدس

روایت هایی از خیانت منافقین در دفاع مقدس