مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 13:202022-12-27سياسي

جامعه اسلامی امروز به علمداران جهاد تبیین نیاز دارد


امروز باید روایتگری کرده و مجاهدانه به تبیین بپردازیم؛ بنابراین همه ما باید در جهاد تبیین علمدار باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: امروز باید روایتگری کرده و مجاهدانه به تبیین بپردازیم؛ بنابراین همه ما باید در جهاد تبیین علمدار باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی رنجبر، امروز سه شنبه 6 دی در مراسم تشییع پیکر شش شهید گمنام و اجتماع بزرگ فاطمیون در میدان ابوذر شهر بیرجند اظهار کرد: یزید به ظاهر در عاشورا پیروز شد، اما در روایت، حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نگذاشتند که این موضوع رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در شرایط فعلی به تعبیر مقام معظم رهبری انجام فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین ضروری است، افزود: شهدا دین بزرگی بر گردن همگان دارند که باید همیشه قدردان و ادامه دهنده راهشان باشیم.

رنجبر ادامه داد: امروز خیل عظیم جمعیت و شما حیدریون، زینبیون، فاطمیون و حسینیون برای تشییع پیکر شهدای گمنام آمده اید و چه حماسه تماشایی را رقم زدید.

وی افزود: شما مردم بیرجند پاینده و استوار در مقابل دستگاه استکبار به تبعیت از رهبر معظم انقلاب ایستاده اید و این خیل جمعیت همه با هم یکصدا از علی زمان تبعیت کردید و همیشه به تبعیت از شهدا کنار اسلام، نظام و انقلاب قرار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی امروز به علمداران جهاد تبیین نیاز دارد

جامعه اسلامی امروز به علمداران جهاد تبیین نیاز دارد