مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:402022-12-27دانش

ارائه 2 رویکرد برای افزایش اشتغال پذیری دانشجویان


عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در مورد طرح این مؤسسه، با بیان این که در این طرح دو رویکرد در مورد شیوه های افزایش سهم آموزش های مهارتی در آموزش عالی استخراج شد، - گفت: یکی از این راهکارها توجه به سوابق کارآفرینانه اعضای هیئت علمی در جذب و ارتقاء است؛ اینکه استادی را جذب کنیم که سابقه کارآفرینی، کار سازمانی و شرکتی داشته باشد.

دکتر احمد سعیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمار دانشجویان و اعضای هیئت علمی گفت: در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر، دانشجو و 80 هزار 922 عضو هیئت علمی در ایران داریم.

مدیرگروه پژوهش های آماری، فناوری اطلاعات و رصد اشتغال مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی به رصد اشتغال دانش آموختگان که یکی از وظایف مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی است، اشاره کرد و گفت: گزارش رصد اشتغال دانش آموختگان سال 95-96، آخرین آمار ما در این مؤسسه بوده و آمار سال 96-97 آخرین رصد ما است که انجام شده و منتظر چاپ است.

عضو هیئت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در حاشیه بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در مورد رصد اشتغال دانش آموختگان سال تحصیلی 96-97 به ایسنا گفت: اشتغال دانش آموختگان نسبت به سال 95-96 تا حدود 5 درصد، افزایش داشته و توزیع آن ها در گروه های آموزشی، متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 2 رویکرد برای افزایش اشتغال پذیری دانشجویان

ارائه 2 رویکرد برای افزایش اشتغال پذیری دانشجویان