مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 14:502022-12-27سياسي

شهدا شاگردان برجسته مکتب علوی و فاطمی هستند


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه شهدا شاگردان برجسته مکتب علوی و فاطمی هستند، گفت: این مکتب باید به نسل آینده معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رسول سنایی راد ظهر سه شنبه در یادواره شهدای شهرستان شفت با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: اگر حضرت فاطمه زهرا (س) همراه داشت و حکومت حضرت علی (ع) تأخیر نداشت سیر تاریخ حالا به گونه ای دیگر رقم می خورد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی برای جامعه ولایت است، گفت: شهیدانمان شاگردان زرنگ و برجسته مکتب الگو گرفته علوی و حضرت فاطمه (س) هستند که پیشگامان این مسیر شهید سلیمانی است که باید به نسل آینده معرفی شود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: ملت رشید ایران را نیز در همین مسیر جزو جوامعی دانست که نمره قابل قبولی دارند و تجلی این قبولی را در نهم دی جستجو کرد.

وی با تاکید بر اینکه چندین ماه فتنه در نهم دیماه با کمترین هزینه جمع شد، افزود: در این روز بود که غیرت عاشورایی مردم گل کرد و نشان دادند در تراز کسانی هستند که ادعای عشق به ولایت دارند و در مکتب حضرت زهرا (س) نمره قبولی دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا شاگردان برجسته مکتب علوی و فاطمی هستند

شهدا شاگردان برجسته مکتب علوی و فاطمی هستند