مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 17:302022-12-27سياسي

بصیرت، اطاعت از ولی فقیه است


بصیرت، اطاعت از ولی فقیه، به ویژه در ایام فتنه، انحراف یا آشوب است که باعث می شود جامعه، به سرمنزل مقصود، برسد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه لرستان گفت: بصیرت، اطاعت از ولی فقیه، به ویژه در ایام فتنه، انحراف یا آشوب است که باعث می شود جامعه، به سرمنزل مقصود، برسد.

علی نظری ششم دی ماه، همزمان با ایام فاطمیه و دهه بصیرت، در جمع فرماندهان و پرسنل قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، اظهار کرد: بصیرت داشتن باعث می شود در تاریکی ها، بتوانیم مسیر درست و روشن را پیدا کنیم.

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)، یک هدایتگر و روشنگر حقیقی است و بصیرت داشتن، با توجه به شناخت ویژگی های شخصیتی و زندگی بزرگان دینی، مشخص می شود.

نظری افزود: بصیرت، توسل جستن به قرآن کریم و آموزه های پیامبران، ائمه اطهار (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که در تاریکی ها و آمیختگی حق و باطل، باعث نجات انسان می شود.

رییس سازمان بسیج اساتید لرستان با اشاره به در پیش بودن سالروز حماسه 9 دی، عنوان کرد: بصیرت، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و میثاق اُمت با ولایت است.

وی تصریح کرد: دشمن، همواره به دنبال ایجاد فتنه، انحراف یا آشوب، با روش های گوناگون از جمله ایجاد شبکه های رسانه ای است تا بتواند عقل ها و قلب های مردم را تسخیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت، اطاعت از ولی فقیه است

بصیرت، اطاعت از ولی فقیه است