مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 06:552022-12-28فرهنگي

معرفی بهترین آثار داستانی 2022 به انتخاب گاردین


یک اختراع خیره کننده از جنیفر ایگان، داستانی ملی نوشته جاناتان کو و رمانی که برنده بوکر شد، از جمله برترین آثار داستانی سال 2022 را تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گاردین، این نشریه در معرفی بهترین های سال نوشته است: برخی از بزرگترین کتاب های سال 2022 تفرقه انگیزترین کتاب ها بودند.

هانیا یاناگیهارا در کتابی با عنوان زندگی کوچک، به بهشت بین منتقدان اختلاف نظر زیادی ایجاد کرده است؛ اینکه کتابش یک کتاب حماسی است یا داستانی بی نتیجه از امتیازها و رنج ها؟ در این کتاب 3 آمریکا شامل آمریکای اواخر قرن نوزدهم، اواخر دوران ایدز در دهه 1980 و آمریکایی با آینده ای توتالیتر که با امواج پاندمی گرفتار شده بررسی می شود.

این کتاب با به تصویر کشیدن آسیب های روانی فردی در برابر تغییرات تاریخی لرزه ای، چشم اندازی متفاوت را ترسیم می کند.

در عین حال واکنش های متفاوتی به رمان های مسافر و استلا ماریس هر دو اثر کورمک مک کارتی شده است که هردو به فاصله چند ماه و 16 سال پس از کتاب قبلی اش به بازار آمدند.

کتاب درس ها نوشته ایان مک اوان نیز نگاهی به شدت خودخواهانه و هم بسیار انسان دوستانه را عرضه می کند و با قرار دادن زندگی قهرمان داستان در برابر مسایل سیاسی پس از جنگ؛ از جنگ سرد تا برگزیت و دست و پنجه نرم کردن با موضوعاتی از ماهیت خلاقیت تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بهترین آثار داستانی 2022 به انتخاب گاردین

معرفی بهترین آثار داستانی 2022 به انتخاب گاردین