مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:402022-12-28سياسي

معاون سیاسی استاندار یزد: زن هزار سوم، همان زن مدیر و مدبر ایرانی است


معاون استاندار یزد با بیان این که زن هزاره سوم همان زن محجبه و مدبر ایرانی است، گفت: حقیقت شانیت زن در نظام جمهوری اسلامی همان شانیتی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده و بانوان مسلمان ایران با تکیه بر همین جایگاه همواره نقش کلیدی ایفا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی اکبر عزیزی شامگاه دیروز در همایش زن هزاره سوم زن را در اسلام و انقلاب اسلامی را اصلی ترین و محوری ترین ستون خانواده دانست و اظهار کرد: بر همین اساس است که دشمنان ما معتقدند راه دستیابی به ایران به لجن کشیدن جایگاه زن و مادر است.

وی افزود: امروز تمام سرویس های اطلاعاتی دنیا با همه توان به میدان آمدند تا زن ستون خانواده را به پرتگاه نابودی بکشند، هرچند بانوان غیور کشور نشان دادند هوشیارانه در صحنه حضور دارند و عده قلیلی هم که در اتفاقات اخیر با دشمن همراهی کردند فریب خورده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به حضور فعال و اثرگذار بانوان در پیشبرد اهداف انقلاب گغت: در حقیقت شانیت زن در نظام جمهوری اسلامی همان شانیتی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده و بانوان مسلمان ایران با تکیه بر همین جایگاه همواره نقش کلیدی ایفا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استاندار یزد: زن هزار سوم، همان زن مدیر و مدبر ایرانی است

معاون سیاسی استاندار یزد: زن هزار سوم، همان زن مدیر و مدبر ایرانی است