مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:452022-12-28اجتماعي

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از یخ زدگی جاده های کوهستانی استان خبرداد و گفت: حدود هزار و 200 کیلومتر باند از راه های گلستان طی چهار روز گذشته برفروبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، عادل مصدقی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حدود هزار و 200 کیلومتر باند از راه های گلستان طی چهار روز گذشته برفروبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان توضیح داد: به دنبال بارش برف در چهار روز گذشته 39 اکیپ راهداری و ترابری استان هزار و 180 کیلومتر باند از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند.

مصدقی افزود: 860 تن هم شن و نمک توسط 233 راهدار مستقر در اکیپ ها زمستانی و گشت های راهداری این محورها مصرف شد.

وی، وضعیت کنونی جاده ها بویژه جاده های کوهستانی استان را مه آلود و یخ زده اعلام کرد و گفت: محورهای خوش ییلاق، درازنو، گلیداغ، توسکستان، دوزین و افراتخته در چهارروز گذشته به طور متناوب برف هایی به ارتفاع تا 15 سانتی متر داشتند.

مصدقی با بیان اینکه در جاده ها در این مدت انسداد نداشتیم، گفت: طبق اعلام هواشناسی، این پدیده روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد و با توجه به برودت هوا جاده های کوهستانی در برخی از نقاط احتمال یخ زدگی و هوا مه آلود است لذا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای کوهستانی بیش از پیش توصیه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان