مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 08:502022-12-28سياسي

ثبت 225 بقعه درسامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: درسامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان 225 بقعه متبرکه ثبت شده، که مدیریت آن با اوقاف و امور خیریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س) در گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حرم بی بی حکیمه دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام در گچساران مانند نگینی درخشان در استان و شهرستان است.

وی با اشاره به تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: سوگواره یاس نبوی در45 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به زائران و مسافران بسیارتا کنون اقدامات بسیاری درحرم بی بی حکیمه انجام شده است.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: وقف برای اسکان زائران از جمله نیازهای اساسی در محل بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه س می باشد.

وی گفت: این امام زاده بزرگوار، دختر باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) می باشد و این میزبان با کرامت، مرهم دل های دردمند و زائران شیفته ای است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حرم این بانوی بزرگواراز اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 225 بقعه درسامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع کهگیلویه و بویراحمد

ثبت 225 بقعه درسامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و بقاع کهگیلویه و بویراحمد