مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 09:502022-12-28اقتصادي

مانور آمادگی و آموزشی مقابله با بحران سیل در اردبیل آغاز شد


سخنگوی ستاد مدیریت اضطراری استان اردبیل گفت: به مدت 2 روز و با حضور 6 استان کشور، مانور آمادگی و آموزشی مقابله با بحران سیل در اردبیل آغاز شد.

- حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: این مانور که روز چهارشنبه و پنجشنبه به مدت 2 روز در اردبیل برگزار خواهد شد، با هدف مقابله با بحران سیل در منطقه شمالغرب کشور طراحی شده و حاضران در این مانور با ابعاد گسترده آمادگی و مقابله با هرگونه خطرات احتمالی آشنا خواهند شد.

وی از حضور 294 نفر در قالب 30 اکیپ در این مانور خبر داد و تصریح کرد: مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمالغرب کشور سبب افزایش توانمندی و آمادگی صنعت آب و برق در مقابل حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت اضطراری استان اردبیل با اشاره به ابعاد برگزاری این مانور گفت: مانورهای تمرینی، آموزشی مقابله با بحران ها در مناطق 6 گانه به صورت جداگانه در دی ماه سال جاری برگزار و استان اردبیل در تمامی این مانورها حضوری فعال خواهد داشت.

قدیمی افزود: در این مانور که روزهای هفت و هشت دی ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد، استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و گیلان حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور آمادگی و آموزشی مقابله با بحران سیل در اردبیل آغاز شد

مانور آمادگی و آموزشی مقابله با بحران سیل در اردبیل آغاز شد