مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 10:352022-12-28سياسي

جنگ ترکیبی دشمن به خاطر ترس از آینده انقلاب است


معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن به خاطر ترس از آینده انقلاب اسلامی است، گفت: رویکرد جهاد امروز، جهاد تبیین است .

- در این جهاد باید دروغ ها را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهاد تبیین را یک فریضه ی قطعی و شرعی دانسته اند، ادامه داد: امروز جهاد در سراسر کشور به شکل دیگری در جریان است و این گونه نیست که مانند دفاع مقدس به جنگ سخت با دشمن بپردازیم.

جوانی با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی به سر می بریم، افزود: اگر بخواهیم با دشمنان خود مبارزه کنیم، باید با ابزار، شیوه ها، روش ها و تاکتیک های دشمن آشنا باشیم؛ اگر در دوران دفاع مقدس رزمندگان موفق شدند که جنگ را به نفع ملت ایران تغییر دهند، به خاطر به کارگیری تاکتیک ها و شگردهای مؤثر بود.

وی گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس با تحریم ها، فشارها، اقدامات تروریستی، بمبگذاریها و … را از خود بروز داد که باز هم با شکست سنگینی مواجه شد؛ پرچم دار این میدان برای حماسه آفرینی و تحمیل شکست تاریخی آمریکاییها، صهیونیست و مرتجعین حاضر در منطقه سیدالشهدای مقاومت بود.

این مقام مسئول جنگ امروز را به مراتب بسیار پیچیده تر از جنگ دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز دشمن در بسیاری از میدان ها ورود کرده است؛ برای مقابله با جنگ ترکیبی باید اول راه را بشناسیم؛ دشمن چون از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ ترکیبی دشمن به خاطر ترس از آینده انقلاب است

جنگ ترکیبی دشمن به خاطر ترس از آینده انقلاب است