مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 12:302022-12-28سياسي

سد «یامچی» اردبیل محل اجرای مانور مقابله با سیل است


در راستای برگزاری مانور مقابله با سیل در استان اردبیل، سد یامچی و تصفیه خانه اردبیل هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قدیمی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم برگزاری مانور مقابله با سیل در اردبیل اظهار کرد: مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق شمالغرب کشور، امروز به میزبانی استان اردبیل و با حضور 6 استان کردستان، زنجان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی به مرکزیت اردبیل در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این مانور با یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز یا فاطمه الزهرا به دستور استاندار اردبیل از شهرستان پارس آباد آغاز شد، تصریح کرد: محل عارضه سد یامچی و تصفیه خانه شهر اردبیل طراحی شده و نیروها و اکیپ های مانور در این مکان حضور دارند.

سخنگوی مانور مقابله با سیل با تشکر از کارشناسان و عوامل وزارت نیرو در برگزاری این مانور در استان اردبیل گفت: مانور تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق شمال کشور در استان اردبیل با حضور 296 نفر، 30 اکیپ و 60 دستگاه خودروی عملیاتی اجرایی می شود.

قدیمی با بیان اینکه در این مانور شرکت های انتقال، آب و فاضلاب، واحدهای نیروگاهی و… حضور دارند، افزود: افزایش آمادگی نیروهای برون سازمانی و درون سازمانی در مقابله با حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، از اهداف اجرایی این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «یامچی» اردبیل محل اجرای مانور مقابله با سیل است

سد «یامچی» اردبیل محل اجرای مانور مقابله با سیل است