مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 13:102022-12-28اقتصادي

توضیحات رییس جهاد کشاورزی پیرامون بی سر و سامانی بازار میوه در شهرکرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: باید دستورالعمل قیمت گذاری میوه در میدان کاملا تغییر کند و واحدهای بسته بندی در مبادی تولید مستقر شوند که در این صورت میادین میوه و تره بار از چرخه حذف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، برای اطلاع از نحوه قیمت گذاری در میدان میوه و تره بار شهرکرد خبرنگار فارس در یکی از جلسات قیمت گذاری حاضر شد اما نماینده و ناظری از سمت جهاد کشاورزی در جلسه حضور نداشت، علت این غیبت از رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری پیگیری شده است.

حسین برزگر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نمایند گان جهاد کشاورزی در جلسات نرخ گذاری میوه به منظور درجه بندی و بررسی کیفیت حاضر می شوند و سازمان حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده وظیفه قیمت گذاری را برعهده دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: نماینده جهاد در این جلسه تا سال گذشته کارمندی بود که متاسفانه فوت کرد و اکنون چند هفته ای است که آقایان بابایی و حیدری به عنوان نماینده در این جلسه حاضر می شوند و وضعیت میوه را در میدان و بازار کنترل می کنند.

میوه استان از سر زمین تا میدان قیمتی ندارد وی ادامه داد: قیمت گذاری که در سازمان میادین استان انجام می شود همزمان با سراسر کشور و به صورت از پیش تعیین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس جهاد کشاورزی پیرامون بی سر و سامانی بازار میوه در شهرکرد

توضیحات رییس جهاد کشاورزی پیرامون بی سر و سامانی بازار میوه در شهرکرد