مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:302022-12-28دانش

الزام دانشگاه ها به جذب دانشجویان بین الملل فقط از طریق موسسات جذب


مدیرکل امور دانشجویان بین الملل گفت: دانشگاه ها ملزم هستند در صورت همکاری با موسسات جذب دانشجوی بین الملل تنها از طریق موسسات جذب دانشجوی بین الملل مجوزدار به جذب دانشجو بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست بررسی چالش ها و راهکارهای جذب دانشجویان بین الملل از طریق موسسات جذب، با حضور مسئولین موسسات جذب دانشجویان بین الملل مجوزدار در محل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین الملل گفت: تاکنون مجوز قانونی برای جذب دانشجوی بین الملل توسط موسسات جذب دانشجوی بین الملل وجود نداشته است به همین منظور آیین نامه ای در این زمینه تصویب و ابلاغ شد که بر اساس آن ما به انتشار فراخوان صدور مجوز جذب پرداختیم.

مدیر کل امور دانشجویان بین الملل ادامه داد: پس از اعلام این فراخوان تعدادی از موسسات توانستند مجوز قانونی جذب دانشجوی بین الملل را دریافت کنند، به همین منظور این جلسه در راستای هماندیشی با موسسات جذب قانونی برگزار شده است تا نگاه وزارت علوم  به موضوع جذب دانشجویان بین الملل برای مسئولان موسسات مشخص شود و از طرفی  نظرات این موسسات و چالش هایی که تا کنون در این زمینه داشته اند، شنیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام دانشگاه ها به جذب دانشجویان بین الملل فقط از طریق موسسات جذب

الزام دانشگاه ها به جذب دانشجویان بین الملل فقط از طریق موسسات جذب