مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:502022-12-28سياسي

برنامه های کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد


کاروان «روایت حبیب» به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی طی مدت سه روز، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد کرد.

- ایسنا/یزد کاروان روایت حبیب به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی طی مدت سه روز، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق مختلف استان اجرا خواهد کرد.

حسام سالکی رییس حوزه هنری یزد با اشاره به حضور این کاروان هنری در یزد از 8 تا 11 دی، گفت: برنامه های این کاروان از صبح پنجشنبه 8 دی آغاز می شود و در نخستین گام در ویژه برنامه (پاورقی) محفل تحلیل و بررسی کتاب حاج قاسمی که من می شناسم ؛ روایت خاطرات علی شیرازی به کوشش سعید علامیان از ساعت 10 با حضور راوی کتاب، محمدعلی جعفری نویسنده و کارشناس و جمعی از نویسندگان استان در حوزه هنری یزد برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع شهید سلیمانی با عنوان فقط برای خدا نیز ساعت 13 روز پنجشنبه 8 دی در طبقه دوم مجتمع تجاری ستاره برای بازدید عموم افتتاح خواهد شد.

سالکی اجرای برنامه سفیر روایت را از دیگر برنامه های روز نخست این رویداد برشمرد و با بیان اینکه کاروان سیار روایت حبیب مجموعه ای با امکانات صوتی، نورپردازی و غیره است و فضایی کاملا مردمی دارد، اظهار کرد: این برنامه با اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد

برنامه های کاروان روایت حبیب در یزد تشریح شد