مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 14:552022-12-28سياسي

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف مازندران


صبح امروز و در دومین روز مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در استان مازندران، مردم ولایت مدار شهرستان های نکا، - محمودآباد و رامسر با دنیایی از دلدادگی، این لاله های زهرایی را بر روی دستان خود بدرقه کردند.

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک آلاله گمنام در محمودآباد مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز با حضور گسترده مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

محمودآبادی ها ضمن تجدید میثاق با امام و شهدا با حضور خود در مراسم استقبال و خاکسپاری این شهید گمنام یاد شهدا و امام شهدا را گرامی داشتند.

در این مراسم پیکر شهید خوشنام از امام زاده قاسم (ع) محمودآباد بر دستان مردم ولایتمدار شهرستان تشییع و در دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد به خاک سپرده شد.

گفتنی است این شهید والامقام 19 ساله از عملیات بدر( شرق دجله)، چهاردهمین شهید گمنامی است که در محمودآباد تدفین و به خاک سپرده شد.

تشییع باشکوه در نکا با حضور گسترده مردم انقلابی شهرستان نکا آیین تشییع باشکوه پیکر پاک شهید گمنام برگزار شد.

صبح چهارشنبه هفتم دی ماه مقارن با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و همچنین گرامیداشت حماسه 9 دی(تجدید میثاق با ولایت)، مردم ولایتمدار شهرستان نکا تشییع باشکوهی را در یاد و خاطره ها ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف مازندران

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در نقاط مختلف مازندران