مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:002022-12-28پزشكي

یک زوج بعد از 23 سال به روش لنفوسیت تراپی صاحب فرزند شد


برای نخستین بار در استان اردبیل یک زوج اهل شهرستان گرمی بعد از 21 سال به کمک روش لنفوسیت تراپی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل صاحب فرزند شدند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی اردبیل گفت: برای نخستین بار در استان اردبیل یک زوج اهل شهرستان گرمی بعد از 21 سال به کمک روش لنفوسیت تراپی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل صاحب فرزند شدند.

مهران اوچی اردبیلی 7 دی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بر روی یکی از مراجعین بالای 39 سال این مرکز که سابقه 23 بار سقط مکرر جنین طی دوران 21 سال ازدواج داشت با هدف افزایش شانس بارداری به کمک متخصصین مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی درمان به روش لنفوسیت تراپی از ماهها قبل آغاز شده بود که اولین نوزاد به این روش در این مرکز کاملا سالم به دنیا آمد.

رییس جهاددانشگاهی اردبیل تصریح کرد وی این موفقیت را برای نخستین بار در سطح استان عنوان کرد و ادامه داد: این روش درمانی شانس بارداری را در بیمارانی که با شکست های متوالی مواجه شده اند، افزایش می دهد .

وی افزود: در طی حدود 10 سال فعالیت در زمینه درمان نازایی و ناباروری در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی با عنایت خداوند باریتعالی درمان بیش از 2 هزار و 700 خانواده موفقیت آمیز بوده و بدین طریق امید به زندگی به این خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زوج بعد از 23 سال به روش لنفوسیت تراپی صاحب فرزند شد

یک زوج بعد از 23 سال به روش لنفوسیت تراپی صاحب فرزند شد