مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 16:352022-12-28اقتصادي

تولید برق از زباله شهری منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی می شود


تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوبعلی نظری ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات نیروگاه بیوگاز کشور در مشهد اظهار کرد: تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد، از سوی دیگر تمرکز بر تفکیک و جداسازی زباله از نظر زیست محیطی موجب زیبایی بصری شهر می شود و با این حال با تولید برق، صرفه اقتصادی نیز دارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در انجام طرح نیروگاه بیوگاز که با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته، موضوع اشتغالزایی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: باید ضمن مدیریت روزمره شهری سایر طرح های کلان نیز دنبال شود و از شهرداری و شورای شهر مشهد نیز انتظار می رود ضمن اولویت بندی طرح ها، زمان بندی اجرای آنها را نیز پیگیری کند.

نظری افزود: این آمادگی در مدیریت خراسان رضوی نیز وجود دارد تا در تمام موضوعات، همیاری کند زیرا در نهایت، منجر به خدمت مردم و رفع دغدغه آنها می شود و این در حالی است که جمعیت شهر مشهد همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برق از زباله شهری منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی می شود

تولید برق از زباله شهری منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی می شود