مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 17:102022-12-28سياسي

امیر فولادی: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: همه دلسوزان نظام به آینده امیدوار هستند و دشمن امروز به مراتب ضعیف تر از همیشه و جبهه حق نیز به مراتب قوی تر از همیشه است زیرا در ایران اسلامی رهبری فرزانه عهده دار امور است که ملت را از نشیب دنیای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با ویژه برنامه عصر مقاومت رادیو مقاومت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرازی از سخنانشان، از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان دولت مقاومت یاد می کنند.

براساس این فرمایش معظم له و البته دانشی که ما از تحولات پیرامونی خود داریم، تجلی اقتدار این دولت مقاومت با ایستادگی در برابر دشمن و زیاده خواهی های او محقق می شود و همان طور که شعار قیام عاشورا هِیهات مِنَّ الذِّلَّه بود، دولت مقاومت هم نمی تواند ننگ سازش و تسلیم در برابر مستکبران عالم را تحمل کند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش گفت: همه دلسوزان نظام به آینده امیدوار هستند و دشمن امروز به مراتب ضعیف تر از همیشه و جبهه حق نیز به مراتب قوی تر از همیشه است زیرا در ایران اسلامی رهبری فرزانه عهده دار امور است که ملت را از نشیب دنیای گرگ ها به فراز جهانی پاک از لوث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر فولادی: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است

امیر فولادی: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است