مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 دی 1401 ساعت 18:472022-12-28اقتصادي

2 پهنه اکتشافی معدن در خراسان جنوبی آماده آزادسازی است


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 2 پهنه اکتشافی آهنگران و بشرویه در حوزه معدن آماده آزادسازی است و موقعیت و محل این پهنه ها در سامانه کاداستر مشخص شده است.

- حامد حسن نژاد، امروز چهارشنبه 7 دی به رسانه ها اعلام کرد: دو پهنه در سال 1393 برای اکتشافات سیستماتیک در استان تعریف شد و با توجه به اکتشافات ژئوفیزیک هوایی توسط ایمیدرو از طریق فراخوان واگذار نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پهنه آهنگران با وسعت هزار و 702 کیلومتر مربع در شهرستان زیرکوه، شمال شهرستان درمیان و بخشی از شمال شرق استان و پهنه بشرویه نیز به وسعت 2 هزار و 732 کیلومتر مربع در شهرستان های فردوس و سرایان واقع شده است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: طی پیگیری های صورت گرفته در یک سال اخیر و با اعلام دفتر اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد این 2 پهنه راس ساعت 11 روز یکشنبه یازدهم دی ماه آزادسازی شود.

وی گفت: موقعیت و محل پهنه ها در سامانه کاداستر مشخص شده است و متقاضیان ثبت این محدوده ها می توانند در تاریخ اعلامی به سامانه کاداستر مراجعه کنند.

براساس توافق نامه سه جانبه معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پهنه اکتشافی معدن در خراسان جنوبی آماده آزادسازی است

2 پهنه اکتشافی معدن در خراسان جنوبی آماده آزادسازی است