موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:102022-12-29سياسي

رییس دفتر ترامپ، اسناد کاخ سفید را می سوزاند


مارک میدوز رییس دفتر ترامپ ده ها پرونده را پس از جلسات کاخ سفید، در شومینه دفترش می سوزاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، اسناد تازه منتشر شده از سوی کمیته 6 ژانویه کنگره آمریکا نشان می دهد که مارک میدوز رییس دفتر دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا، در هفته های منتهی به شورش 6 ژانویه، دستکم ده ها بار اسناد کاخ سفید را در شومینه دفترش سوزانده است.

کمیته 6 ژانویه کمیته منتخب مجلس نمایندگان ایالات متحده است که برای تحقیق و بررسی شورش 6 ژانویه 2021 در حمله به کنگره آمریکا تشکیل شده است.

این اتهام از جانب کسیدی هاچینسون دستیار کاخ سفید در زمان ترامپ مطرح می شود که به یکی از شاهدان کلیدی کمیته مجلس نمایندگان آمریکا در بررسی حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا توسط حامیان ترامپ تبدیل شده است.

به گفته هاچینسون، با آغاز فصل سرما و در دسامبر 2020 که شومینه دفتر میدوز راه اندازی و روشن شده بود، بارها میدوز را در حال سوزاندان اسناد و پرونده های کاخ سفید در آن شومینه دیده است.

او در گزارشی در ماه مه به کمیته 6 ژانویه گفت: شاید هفته ای یک یا دو بار و در کل، ده ها بار شاهد این اتفاق بودم.

این اتفاق در یک دوره زمانی از دسامبر آغاز شد و تا اواسط ژانویه ادامه داشت؛ یعنی زمانی که به دلیل برودت هوا، شومینه ها را روشن می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر ترامپ، اسناد کاخ سفید را می سوزاند

رییس دفتر ترامپ، اسناد کاخ سفید را می سوزاند