مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 09:202022-12-29سياسي

نامه تقدیر جهادگران از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس


جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به سردار کارگر، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از توجه این بنیاد به روستاها در تشییع شهدا قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،جبهه جهادی منتظران خورشید در نامه ای به سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از توجه این بنیاد به روستاها در تشییع شهدا قدردانی کرد.

متن نامه بدین شرح است: ارجمند گرانمایه سرتیپ بسیجی محمدرضا کارگر،رییس انقلابی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  ضمن تسلیت ایام جانسوز فاطمیه؛ در یوم الله شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها بار دیگر شاهد عطرافشانی مرز پرگهرمان به وجود آسمانیِ پیکرهای مطهر شهدای گمنام و خوشنام دفاع مقدس بودیم که قلب های زنگار آلود و جان های مشتاق میلیون ها ایرانی وفادار را صیقل و صفا و جلا بخشید.

در این میان شاهد تشییع باشکوه ابدان بهشتیِ شهیدان عزیز در روستاهای مختلف کشور بودیم که صحنه هایی مانا و جاودان را از دلدادگیِ ولی نعمتان دلداده با شهدای انقلاب رقم زد.

این اتفاق مبارک در توجه به سرچشمه های حقیقیِ قیام انقلاب اسلامی یعنی روستا و روستاییان، مایه  خشنودی ما جهادگران فعال و نوکرانِ شیداییِ نقاط محروم کشور شد که اصلی ترین دغدغه مان همواره فراموشی روستاها از سوی مسئولین و دستگاه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه تقدیر جهادگران از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

نامه تقدیر جهادگران از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس