مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 10:262022-12-29سياسي

تکلیف بیشتر متهمان ناآرامی های اخیر در دادسراها مشخص شده است


حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار (بازداشت، - حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت: اغلب متهمان حوادث اخیر در کشور تکلیفشان در دادسرا مشخص و منتهی به قرار (بازداشت، وثیقه، کفالت و …) شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ میزان نوشت: حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قضایی 16 آبان ماه سال جاری مجدداً به مقامات ذیربط قضایی تاکید کرد: همانطور که از روز اول گفتیم صف معترضین و افراد تحت تأثیر هیجانات از عناصر اصلی که دست به جنایت زده اند و دستور گرفته از دشمن هستند جدا است؛ لذا همکاران قضایی هر چه زودتر در راستای محاکمه و مجازات بازدارنده عناصر و مسببین اغتشاشات اخیر اقدام کنند.

رییس قوه قضاییه در همین راستا به معاون اول خود و دادستان کل کشور دستور داد تا روند تکمیل پرونده های عناصر اصلی اغتشاشات اخیر را به صورت روزانه پیگری کنند و مساعدت های لازم را به مقامات ذیربط قضایی که مسئول تکمیل پرونده این عناصر هستند، داشته باشند.

پس از دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر محاکمه و اعمال مجازات بازدارنده عناصر و مسببان اغتشاشات اخیر، دادگاه های اغتشاشاگران در شعب دادگاه های انقلاب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف بیشتر متهمان ناآرامی های اخیر در دادسراها مشخص شده است

تکلیف بیشتر متهمان ناآرامی های اخیر در دادسراها مشخص شده است