مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 12:402022-12-29سياسي

دشمن می داند که برای فتح مرزها باید مغزها را فتح کند


سخنران حرم حضرت معصومه (س) گفت: دشمن خوب می دانست که برای فتح مرزها باید مغزها را فتح کند؛ لذا در جنگ ترکیبی و شناختی معادلات ذهنی را نشانه گرفت و با طراحی ده ها دروغ رسانه ای، - ایسنا/قم سخنران حرم حضرت معصومه (س) گفت: دشمن خوب می دانست که برای فتح مرزها باید مغزها را فتح کند؛ لذا در جنگ ترکیبی و شناختی معادلات ذهنی را نشانه گرفت و با طراحی ده ها دروغ رسانه ای، دوری ذهن جوان ایرانی از شکرگزاری و تربیت شکورانه فاطمی را هدف گذاری نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی، شامگاه 7 دی، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضمن اشاره به فرازهایی از سوره کوثر عنوان کرد: سوره کوثر دربردارنده دو معجزه و پیش گویی اعجاز گونه و از برجسته ترین اسناد حقانیت اسلام و کلام الله قران کریم است.

وی با اشاره به شأن نزول سوره پربرکت کوثر، اظهار کرد: امام صادق (ع) همواره بر مداومت بر تلاوت سوره کوثر در نمازهای واجب و مستحبی تأکید داشتند تا انسان از سرچشمه کوثر بهشتی سیراب و به هم جواری پیامبر اعظم (ص) نائل آید.

وی اهمیت اندیشه در پیام ها و قیام عملی بر مطالبات سوره کوثر را مهم ارزیابی نمود و بیان کرد: هنوز حق سوره کوثر در حوزه، دانشگاه و در میان مفسران ادا نشده است؛ باید پیام های سوره کوثر را در مجامع علمی به گفتگو بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می داند که برای فتح مرزها باید مغزها را فتح کند

دشمن می داند که برای فتح مرزها باید مغزها را فتح کند