مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:102022-12-29سياسي

تاکید آیت الله نوری همدانی بر توسعه همدلی بین امت اسلامی در حج


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: در اجتماع بزرگ حج ضمن ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث قرار بگیرد.

- ایسنا/قم آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: در اجتماع بزرگ حج ضمن ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث قرار بگیرد.

آیت الله نوری همدانی امروز 8 دی ماه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در سخنانی با تقدیر از زحمات و فعالیت های صورت گرفته، حج ابراهیمی را فرصت مناسبی برای ارتباط و پیوند میان مسلمانان دانست.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: اجتماع عظیم مسلمین از سراسر جهان در سرزمین وحی آن هم در زمان معین ویژگی مهم حج است که با ایجاد وحدت و همدلی در این اجتماع بزرگ باید مسائل و مشکلات جهان اسلام مورد بحث و گفت و گو قرار بگیرد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه نقش علما و اندیشمندن مسلمان در رفع نابسامانی های امت اسلامی را بسیار برجسته دانست و تصریح کرد: نقش علما و اندیشمندان اسلامی در آگاه نمودن مسلمانان نسبت به اوضاع کنونی جهان بسیار مهم است، باید در این ایام مسلمانان را بیدار و از نقشه های دشمنان آگاه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر توسعه همدلی بین امت اسلامی در حج

تاکید آیت الله نوری همدانی بر توسعه همدلی بین امت اسلامی در حج