مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 14:102022-12-29حوادث

رمالی 80 میلیون تومانی!


 فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک رمال اینستاگرامی با اعتراف به 170 ‏میلیارد ریال کلاهبرداری از کاربران خبر داد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: کارشناسان پلیس ‏فتا استان البرز با انجام اقدامات تخصصی از فعالیت گسترده یک پیج اینستاگرامی در زمینه فالگیری و رمالی مطلع ‏و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

‏ وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که شخص یا اشخاصی با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی اقدام به ‏کلاهبرداری های گسترده از کاربران کرده و به صورت کاملا حرفه ای ضمن پولشویی با کارت های اجاره ای، اقدام به ‏خرید سکه با پول های حاصل از کلاهبرداری می کنند.

‏ فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه پس از چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در نهایت این ‏کلاهبردار حرفه ای در شهر تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

‏ این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به دریافت مبالغ 20 تا 80 میلیون تومانی برای دریافت هر عمل ‏رمالی، گفت: کارشناسان میزان کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این شخص را 170 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

‏ سردار محمدیان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی و تلاش پلیس برای شناسایی مال باختگان، ‏خاطرنشان کرد: کاربران عزیز اینترنتی توجه داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمالی 80 میلیون تومانی!

رمالی 80 میلیون تومانی!