مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:052022-12-29اقتصادي

تداوم عملیات کنترلی علیه آفت ها در جنگل های شمال


کارشناس ارشد گیاه پزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت: عملیات کنترلی علیه آفت ها در جنگل های شمال در دستور کار قرار دارد که موضوع مهم بحق تامین اعتبار است.

- امین وطن دوست درباره آفت ها و انجام اقدامات کنترلی در جنگل های شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: شرایط آب و هوایی استان موجب بروز برخی از آفت ها شده که در این زمینه اقدامات کنترلی در سطح جنگل های مازندران در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه آفت پروانه ابریشم باف ناجور بخشی از جنگل های استان را درگیر کرده است، افزود: در این راستا عملیات کنترل مکانیکی آفت ابریشم باف ناجور در سطح 250 هکتار از جنگل های گلوگاه و بهشهر طی دو سه هفته آینده شروع می شود و تا اسفند ادامه خواهد داشت.

کارشناس ارشد گیاه پزشکی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با اعلام اینکه اقدامات کنترلی آفت شب پره شمشاد کماکان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: برای سال آینده نیز برنامه ریزی شده اقدامات کنترلی طی دو مرحله خرداد و شهریور ماه سال آینده در منطقه بهشهر و سنگده ساری انجام شود.

وطن دوست با بیان اینکه کنترل آفت پروانه تخم انگشتری در مناطق ییلاقی سوادکوه شمالی و سوادکوه نیز درحال انجام است، اضافه کرد: این عملیات در سطح هزار هک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم عملیات کنترلی علیه آفت ها در جنگل های شمال

تداوم عملیات کنترلی علیه آفت ها در جنگل های شمال