مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 16:152022-12-29اجتماعي

تردد 162 هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از تردد 162 هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان طی 9 ماهه سال جاری خبر داد.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی 9 ماهه سال جاری 162 هزار و 769 مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده اند.

وی افزود: تردد خروجی مسافر ایرانی طی 9 ماهه سال جاری در پایانه مرزی پرویزخان 55 هزار نفر بوده و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی پرویزخان 20 هزار و 206 نفر بوده است که بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در فروردین ماه سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به تردد مسافر اتباع خارجی از پایانه مرزی پرویزخان، تصریح کرد: 45 هزار و 926 مسافر خارجی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده اند و تعداد مسافران اتباع خارجی که از پایانه مرزی پرویزخان خارج شده اند، 41 هزار و 631 نفر است.

کرمی بیان کرد: در پایانه مرزی پرویزخان توقف زمان معنا ندارد و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با دستگاه های مختلف بدون تعطیلی در این مرز فعالیت می کنند و در ایام مختلف سال که سایر دستگاه های دولتی از تعطیلات در طول سال بهره مند می شوند، پایانه مرزی پرویزخان همچنان فعال است و بدون وقفه به کار خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد 162 هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

تردد 162 هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان