مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 19:402022-12-29بين الملل

واکنش «اولیانوف» به موضع گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم ها


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز به موضع گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز پنجشنبه در واکنش به موضع گیری دیروز وزارت خارجه آلمان درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی اعلام کرد: وزارت خارجه آلمان گفته که برلین دلیلی برای از سرگیری مذاکرات وین نمی بیند.

ظاهراً آلمان اهمیت منع اشاعه هسته ای و همچنین خطر تنش های جدی و حتی کنترل نشده در صورت عدم اتمام مذاکرات برجام را دست کم می گیرد.

سخنگوی وزارت خارجه آلمان دیروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، ناآرامی های پراکنده اخیر در ایران را بهانه کرد و گفت که برلین در شرایط فعلی دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی نمی بیند! بر اساس اعلام این رسانه، کریستوفر برگر (Christofer Burger) سخنگوی وزارت خارجه آلمان در اقدامی مداخله جویانه اعلام کرد: از دیدگاه ما، در حال حاضر هیچ نشانه یا دلیلی برای از سرگیری مذاکرات هسته ای ایران (مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی) وجود ندارد.

وی در ادامه گفت که تمرکز اصلی برلین در حال حاضر حمایت از مردم داخل خیابان در ایران است نه عجله برای آغاز مجدد مذاکرات برجام! کریستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «اولیانوف» به موضع گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم ها

واکنش «اولیانوف» به موضع گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم ها