مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 20:552022-12-29سياسي

روابط بین الملل ما برای بیان حرف هایمان به جهان باید قوی شود


اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بیان داشت: اسلام در سه بخش ملی، منطقه ای و بین المللی پیام دارد، حج از عبادت های بین المللی است؛ لذا زائری که به حج می رود پیامی جهانی باید ببرد و بیاورد.

وی بیان داشت: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.

این مرجع تقلید ابراز داشت: اینکه ائمه اطهار علیهم السلام می فرمایند إِنَّ حَدِیثَنَا صَعْبٌ مُسْتَصْعَبٌ ، احادیث ما صعب مستصعب است، همه آنها به خاطر براهین علمی نیست، بلکه بخشی به عمل کردن و تحمل ماست.

ما باید بتوانیم با توجه به این احادیث ائمه اطهار، ظرفیت خود را بالا برده و با روحیه ای بلند با دیگران ارتباط برقرار کنیم.

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: به وجود مبارک حضرت امیر عرض کردند این اسبی که شما برای میدان جنگ دارید، این اسب مسافرکشی و بارکشی است که انسان بخواهد از جایی به جایی برود از این اسب ها استفاده می شود، اینکه اسب رزم نیست! یک اسب تندرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط بین الملل ما برای بیان حرف هایمان به جهان باید قوی شود

روابط بین الملل ما برای بیان حرف هایمان به جهان باید قوی شود