مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 دی 1401 ساعت 21:512022-12-29سياسي

نماهنگ عمو قاسم بچه های گیلان برای حاج قاسم رونمایی شد + دانلود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان یکی از فرهنگی و با تمدن ترین استان های کشور است که همواره در کارهای فرهنگی و هنری سری در سرها داشته و در کشور دارای آوازه ای عظیم است.

  گیلانیان در سال گذشته طلایه دار کار فرهنگی شده و با اجرای سرود سلام فرمانده توانستند نخستین نماهنگ قرن را برای رسانه ملی تولید کنند.

  سرود سلام فرمانده نشان داد که توجه به کار فرهنگی چه اندازه می تواند در جامعه و حتی جهان اسلام تاثیرگذار باشد و حتی جهانی شود.

  وقتی اسم سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی می آید ذهن ها به سمت مردی می رود که در اوج خلوص همواره خود را خادم مردم می دانست، هنوز هیچ کس فراموش نکرده حضور سردار سلیمانی در بین زلزله زدگان کرمانشاه، سی سخت و سیل خوزستان را که چگونه در بین مردم و کودکان بوده و همگان او را پدری مهربان در هنگام مشکلات می دانستند.

  حال در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک گروه هنری در لاهیجان به اسم گروه (ضحی) کلیپی به اسم عمو قاسم با محوریت جان فدا را تولید و رونمایی کردند.

  کلیپی که در آن کودکان دهه 90 از عشق، علاقه و دلتنگی خود برای سردار دل ها گفته و به جهانیان یادآور شدند که راه عمو قاسم خود را ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماهنگ عمو قاسم بچه های گیلان برای حاج قاسم رونمایی شد + دانلود

نماهنگ عمو قاسم بچه های گیلان برای حاج قاسم رونمایی شد + دانلود