مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 09:502022-12-30سياسي

تکمیل فرودگاه پارس آباد در دستور کار قرار گیرد


نماینده مردم پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه راه و تکمیل فرودگاه پارس آباد برای اهالی شمال استان اردبیل از نان شب واجب تر است.

- عباس جهانگیرزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با گرامیداشت 9 دی روز بصیرت امت و وفاداری به ولایت اظهار کرد: در این روز تاریخی ملت ایران بار دیگر همبستگی خود را نشان داد تا برای چندمین بار توطئه و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی فروکش کند.

وی به تلاش چندین ماهه نمایندگان برای پیگیری طرح ها و مصوبات دولت سیزدهم در مسیر اجرا تصریح کرد: در کنار طرح های زیربنایی و توجه به بخش کشاورزی در ابعاد کشت و زرع مناسب، سعی بر این است تا منطبق بر الگوی کشت، کشاورزان شمال استان بتوانند در تأمین امنیت غذایی کشور نقش بی بدیل خود را انجام دهند.

نماینده مردم پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی رویکرد متنوع وزارت جهاد کشاورزی را در حمایت از فعالان بخش زراعت، دام، باغ، باغبانی و حوزه های کشت گلخانه ای یادآور شد و گفت: با توجه به تنوع کشت و زرع در شمال استان از گندم و جو گرفته تا دانه های روغنی، پنبه و دیگر محصولات زراعی پرسود و ثمر، برای سال زراعی جاری نیز عمده هدف گذاری ها پشتیبانی و حمایت همه جانبه از فعالان این بخش در تولید بیشتر و تقویت نظام درآمدی و همچنین تولید ثروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فرودگاه پارس آباد در دستور کار قرار گیرد

تکمیل فرودگاه پارس آباد در دستور کار قرار گیرد