مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 دی 1401 ساعت 10:102022-12-30سياسي

5 محصول جدید فناورانه و دانش بنیان در حوزه سلامت فارس رونمایی شد


پارک فناوری سلامت شیراز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت خود را آغاز کرد و همزمان از پنج محصول جدید فناورانه و دانش بنیان حوزه سلامت رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری گفت: تلاش شده تا در این راستا، نتیجه تحقیقات پژوهشگران حوزه سلامت به صورت کاربردی در خدمت مردم باشد.

سید وحید حسینی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فضای دو هزار و پانصد متر مربعی در پردیس دانشگاه را در اختیار پارک فناوری سلامت شیراز قرار داده است، افزود: در حال حاضر 34 شرکت فناورانه و دانش بنیان در این مجموعه مستقر هستند و اغلب محصولات مرتبط با حوزه سلامت را نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور تولید و عرضه کرده و برخی از آنان به کشورهای منطقه نیز صادر می شود.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن بازدید از محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان و رونمایی از پنج محصول جدید فناورانه و دانش بنیان حوزه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا با تولید این محصولات، خدمات با بهای کمتر و مطمئن تر، به مردم و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 محصول جدید فناورانه و دانش بنیان در حوزه سلامت فارس رونمایی شد

5 محصول جدید فناورانه و دانش بنیان در حوزه سلامت فارس رونمایی شد